Bloggen er nu en blog i bøgernes tegn!

fredag den 7. september 2012

Bøger bøger BØGER!!


Min blog har ligget død i over et år, jeg har ikke vidst hvad der skulle ske med den, hvad den skulle handle om, og så fremdeles, og nu er jeg kommet frem til at den kommer til at handle om det der står mit hjerte meget nært, nemlig bøger!

Jeg har tæt ved 300 af dem, de fylder meget i mit lille hjem, og jeg knuselsker dem!


Jeg går også på biblioteket, og har været fast bruger siden jeg lærte at læse i 1. klasse, men der er bare noget over at have sine egne bøger. Det gør mig rig! 


Bøgerne står i min stue, pt. i alfabetisk rækkefølge. Inden der kom helt så mange til, stod de opdelt i farver. Det var smukt og lækkert at se på, og jeg kunne huske hvilke farver bøgerne havde, oftere end jeg kunne huske hele forfatterens navn. Men det var ikke så praktisk når andre skulle finde bøger, eller når der kom nye til, så derfor den nye, knap så funky opstilling.


Jeg kan sagtens læse bøger flere gange, har flere hvor forsiderne er tapet på, fordi de er så slidte. Det gør ikke historien dårligere, at jeg ved hvad der sker, tværtimod næsten, så er det lige som at finde en gammel ven. Ofte opdager jeg også nye ting, når jeg genlæser en bog, for tit går det så stærkt første gang, at jeg misser nogle ting.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar